Târgul de Crăciun de la Craiova s-a terminat
Ieri s-a încheiat Târgul de Crăciun de la Craiova, care a devenit un adevărat brand de oraș în ultimii ani. Cu ajutorul lui, Craiova a demonstrat tuturor că a deveni oraș turistic ține doar de voință, fiindcă investiția a fost minimă comparativ cu câștigul.
Pentru cel din 2022, când s-a tras linie, s-a dovedit că bugetul Craiovei a crescut cu un milion de lei ca urmare a încasărilor provenite din taxele de la comercianți, taxa de parcare plătită de vizitatori și taxa hotelieră care se virează primăriei pentru fiecare turist. Asta fără a pune la socoteală încasările făcute de restaurante, hoteluri, magazine etc.
Pentru anul 2023, urmează să se vadă încasările, dar a fost și primul an în care au fost sponsori pentru activitățile oferite.
Deși pentru primărie a devenit o afacere, nu s-a tratat niciodată acest târg de sărbători altfel decât pentru a-i bucura pe craiovenii care, poate, nu își permit o excursie la Viena, Madrid, Paris etc., dar merită să trăiască într-un loc cu nimic mai prejos ca destinație de sărbători decât cele menționate.
Primarul Lia Olguța Vasilescu a dezvăluit că „se pregătesc deja poveștile pentru viitor pentru că ne dorim să fie un târg cel puțin la fel de strălucitor și atractiv și vă mulțumim tuturor celor care ne-ați încurajat și ne-ați ajutat să demonstrăm ca Bănia e altfel decât o prezintă detractorii ei! Pentru noi, mai important decât orice clasament a fost zâmbetul dvs și vă așteptăm să ne vizitați și în perioada Paștelui, când vă pregătim o nouă poveste pentru care să vă facem să iubiți Craiova!”
