SJU Tg. Jiu își stabilizează conducerile secțiilor și laboratoarelor
În sfârșit, Spitalul Județean de Urgență Târgu-Jiu va avea o conducere stabilă a secțiilor, laboratoarelor și serviciilor interne, terminându-se astfel cu interimatele care au fost o frână în bunul mers al activității din domeniile afectate! La ședința ordinară a Consiliului Județean Gorj din data de 27.03.2023, președintele Cosmin Popescu va prezenta Consiliului spre aprobare proiectul de hotărâre pentru avizarea solicitării Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu de organizare a concursurilor/examenelor de ocupare a unor funcții de conducere vacante de șef de secție, șef de laborator și șef de serviciu. Astfel, vor fi ocupate prin concurs următoarele funcții de conducere vacante:
- Șef de secție la Secția Medicină Internă I;
- Șef de secție la Secția Endocrinologie;
- Șef de secție la Secția Neonatologie;
- Șef de secție la Secția Ortopedie și Traumatologie;
- Șef de secție la Secția Boli Infecțioase;
- Șef de secție la Dermatovenerologie;
- Șef de laborator la Laboratorul de Radiologie și Imagistică Medicală (CT și RMN);
- Șef de laborator la Laboratorul Explorări Funcționale;
- Șef de serviciu la Serviciul special de prevenire a infecțiilor asociate asistenței medicale.
Iată că președintele Cosmin Popescu pune astfel capăt unor situații deranjante, în care dispozițiile șefilor interimari erau opționale iar dezvoltarea secțiilor și laboratoarelor era, de multe ori, lipsită de responsabilitatea dată de stabilitatea unei funcții, lipsind aproape în totalitate viziunea de perspectivă asupra respectivelor locuri de muncă, interimarii mulțumindu-se, de cele mai multe ori, cu simplul management (atât cât a fost el…) doar al unor situații existente, pentru că nu știau dacă proiectele lor vor ajunge măcar să fie aprobate în timpul scurtelor lor mandate…