Punct. Și de la capăt…
Cel mai frumos Târg de Crăciun din România și al treilea cel mai votat din Europa și-a închis porțile. Pentru industria ospitalieră din Craiova a fost cel mai important eveniment din ultimii ani, pentru comercianții din zona centrală a însemnat triplarea vânzărilor, iar pentru administrația craioveană câștigarea pariului că Bănia poate deveni un adevărat magnet pentru turiști. Chiar primarul Lia Olguța Vasilescu o recunoaște: „Conform datelor INS, pentru luna noiembrie (cele din decembrie încă nu au fost culese), ocuparea camerelor în hoteluri și apart hoteluri s-a triplat față de octombrie. Costurile au fost minime: instalațiile de sărbători sunt asigurate gratuit de firma care se află sub contract cu primăria Craiova pentru iluminatul public, iar consumul a fost nesemnificativ. Decembrie 2021, față de ianuarie 2022 care nu a avut iluminat de sărbători, a reprezentat o diferență de 1200 euro în plus la factura de iluminat public. Pentru anul acesta nu putem face comparația decât în februarie, dar estimăm cam 4000 de euro în plus. Mai mult decât atât, primăria a încasat bani de la toți comercianții care au desfășurat activitate economică în cele patru piețe, parcul Mitropoliei și Craiovița, unde a fost organizat Târgul de Crăciun. Dar, mai important decât orice, pentru noi, a fost că am reușit să aducem bucuria pe chip craiovenilor și oaspeților noștri din alte orașe! Toți bloggerii care au vizitat Craiova au remarcat vibe-ul, încântarea de pe fețele tuturor când vizitau Târgul, iar poliția nu a înregistrat niciun eveniment deosebit, dacă nu ne referim la cel inventat… Mulțumim tuturor celor care au avut încredere în noi și au venit să ne viziteze! Nu uitați să vă rezervați timp pentru Târgul de Paște! Așa cum v-am obișnuit, lucrăm la pregătirea unui concept spectaculos, în Parcul Romanescu.”